Szállító partnereink

TOP termékek

+36 1 607 8338   +36 70 881 5656  Kifizetett csomagok átvétele H-P 9:00-tól 16:00-ig  (Kérjük, a "Csomagja elkészült" e-mailes értesítőt várják meg!) |   hello@hellotextil.hu

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi idő a kiszállítás és hogy alakulnak a szállítási díjak?

1-2 munkanap. Egy csomag összekészítési ideje 1-24 órát vesz igénybe. A „Csomagja elkészült” státuszú értesítést követően csomagja a következő munkanapon lesz kézbesítve. A mindenkor érvényes szállítási díjak ide kattintva láthatóak.

Önök csak webáruház vagy van boltjuk?

Mi alapvetően webáruház vagyunk, nem rendelkezünk hagyományos bolttal, így nem tudjuk a váratlanul betérőket kiszolgálni. Ehhez mindenképpen időpont egyeztetés szükséges, hogy az illetékes kolléga rendelkezésükre álljon, aki segíteni tud.

 

Tudok-e személyesen vásárolni?

Szerencsére erre biztosítunk lehetőséget. Telefonos bejelentkezést követően, főleg a délutáni órákban (15-16 óra között) van erre lehetőség. Minden héten más-más napokon tudunk erre a plusz szolgáltatásra lehetőséget biztosítani. A raktárban, személyes vásárlás alkalmával bankkártyával NEM TUDNAK fizetni. Készpénzzel vagy azonnali átutalással lehetséges a fizetés. Bejelentkezés: +3616078338

 

Kell-e időpont egyeztetés a kifizetett csomag átvételéhez?

Nincs szükség ebben az esetben. Munkanapokon (hétfőtől péntekig 9:00-16:00-ig) bármikor jöhetnek a megrendelt, előre kifizetett személyes átvételes csomagokért. Kérjük, a "Csomagja elkészült" értesítő e-mailt mindenképpen várják meg. A csomag kiadása 5-10 másodpercet vesz igénybe és díjmentes.

Hogyan módosítom a kosárba tett mennyiséget?

A plusz/mínusz jelek segítségével módosítható a mennyiség, de akár bele is lehet kattintani és úgy átírni. Majd ezt követően nyomja meg a "Módosít" gombot.

Tudok-e telefonon rendelést leadni, ha nem sikerül a webáruházban?

Igen, van erre is lehetőség. Ehhez az anyag pontos nevére (ahogy a webáruházban is ki van írva) és a cikkszámára lesz szükségünk, valamint a pontos mennyiségre. Amennyiben épp nem vagyunk számítógép közelében, mert egy rendelést szabunk le a telefonbeszélgetés közben, úgy egyeztetünk egy időpontot, amikor alkalmas lesz vagy megadja a számát és visszahívjuk. H-P 9:00-16:00 között vagyunk telefonon elérhetőek. Tel.: +3616078338

Tudok anyagmintát rendelni?

Igen. Több fajta anyagmintánk is rendelkezésre áll. Kattintsanak az alábbi linkekbe a lehetőségekhez. Normál postai levélként nem tudunk mintát küldeni, csak az aktuális szállító partnereinken keresztül.

Vízálló anyag - mintakérés (1 db anyagból, kb. 10x10 cm-es darab)

Textil fogásminta csomag 23 féle textilből

Tömőanyag fogásminta 3 féle tömőanyagból

Mit jelent, ha a termék fotókon zöld háttéren (pipát), szürke háttéren X-et vagy egyiket sem látom?

Zöld pipa a termékfotón: A termék be van raktározva. Ha esetleg nagyobb mennyiségre van szüksége, kérjük e-mailben érdeklődjön.

Szürke X a termékfotón: A termék kifogyott. A következő beszállítás időpontjáról e-mailben tud érdeklődni.

Nincs a termékfotón sem zöld pipa, sem szürke X: A termék „korlátlan” raktárkészlettel rendelkezik. Minden héten érkezik belőle pótlás, így mindig pótolható.

Hogyan tudom újra indítani az online bankkártyás fizetést a webáruházban?

Megéri regisztrált fiókot készíteni, hiszen csak egy jelszó megadásával több adatra van szükség. A regisztrált fiók egyik előnye, hogyha esetleg sikertelen lett az webshopban az online bankkártyás fizetése (időtúllépés, nem jött meg az applikációba a jóváhagyó értesítés, kártyalimit túllépés, nincs fedezet stb. okok miatt), akkor a fizetés újra indítható. Lépjen be jobb felül fiókjába, az emberke ikonra kattintva, a Megrendelések menüben megtalálja legutóbbi rendelését is. Ebbe kattintva újra lehet indítani a banki fizetést.

1. lépés:

2. lépés:

 3. lépés: